Serwis rowerowy

Od 13 lat świadczymy usługi z zakresu szeroko rozumianej mechaniki rowerowej. Serwis rowerowy działa przy ul. Pana Tadeusza 6 w Lublinie. Nasze usługi są wykonywane przy zastosowaniu profesjonalnych narzędzi i ugruntowanej wiedzy. Szereg szkoleń z zakresu obsługi podzespołów rowerowych oraz wieloletnia praktyka i doświadczenie pozwalają nam wykonywać wszechstronne naprawy. Mamy świadomość, że świat rowerów się zmienia, dlatego nieustannie monitorujemy rynek, by sprostać nowym wyzwaniom, które przynosi każdy sezon.

Serwisujemy rowery stare, nowe, zabytkowe i nietypowe. Nie dyskryminujemy żadnej grupy rowerzystów. Jesteśmy w stanie wymienić dętkę w 25 letnim składaku, ale również przygotować do zawodów wyczynowy ultra lekki rower szosowy. Potrafimy naprawić także Twój rower, trójkołowca, rikszę, monocykl, tandem, czy wózek inwalidzki. Wśród naszych klientów jest wiele osób niepełnosprawnych i innych rowerzystów o specjalnych potrzebach.

Prowadzimy serwis ogumienia wózków dziecięcych, wózków inwalidzkich oraz hulajnóg elektrycznych.  Możemy wymienić dętkę w Twoim wózku dziecięcym czy wózku inwalidzkim. Wymieniamy również ogumienie w hulajnogach elektrycznych (Xiaomi 365, Motus, Frugal, Techlife): wymiana dętek oraz systemy bezdętkowe.

O jakości oraz standardach naszej pracy najlepiej świadczą opinie naszych klientów. Wielu wraca do nas przygotowując się do kolejnego sezonu. Wielu poleca nasz warsztat znajomym czy rodzinie jako miejsce pełne pozytywnej energii, profesjonalizmu i życzliwości.

Jak działa serwis ? Jak wygląda przebieg realizacji zlecenia ?

1. Ustalenie terminu wizyty:

– klient osobiście w warsztacie lub telefonicznie ustala z pracownikiem serwisu termin przyjęcia roweru do naprawy. W sezonie wysokim: kwiecień – czerwiec ze względu na największą ilość klientów czas oczekiwania na wizytę jest naprawdę długi. W związku z tym zachęcamy do dokonania bezpłatnej rezerwacji terminu serwisu / przeglądu roweru na początku roku: np. w lutym). Oczywiście nie dotyczy to napraw drobnych: wymiany dętki, opony, klocków hamulcowych itp.

2. Klient przyprowadza rower do serwisu:

Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem: jest to najlepszy moment aby przekazać nam istotne informacje o rowerze oraz jego podzespołach. Kiedy ostatni raz rower był w serwisie, jakie czynności były wykonywane, czy jest coś co nie działa w rowerze w sposób prawidłowy, czy jest coś co nie pokoi właściciela np. szybko ucieka powietrze z kół, biegi nie zmieniają się w sposób prawidłowy, rower wydaje niepokojące piski / trzaski itp. – oczywiście wykonując pełny przegląd roweru do tego wszystkiego dojdziemy, jednak łatwiej jest nam pracować, jeżeli opowiecie nam o swoich problemach / odczuciach bezpośrednio.

3. Utworzenie pisemnego zlecenia:

Po rozmowie z klientem spisujemy pisemne zlecenie serwisu roweru: zakres prac oraz czynności które mamy wykonać wraz ze wstępnym kosztorysem obejmującym cenę części oraz robocizny. Ceny czynności serwisowych wskazane są w cenniku znajdującym się na naszej stronie internetowej oraz w widocznym miejscu w warsztacie.

4. Potwierdzenie zostawienia sprzętu w serwisie:

Klient pozostawiając rower w naszym serwisie otrzymuje pisemne potwierdzenie przyjęcia roweru do serwisu oraz precyzyjną informację o kosztach oraz czasie naprawy.

5. Wykonanie naprawy / serwisu roweru:

Podczas wykonywania usługi serwisowej lub przeglądu może okazać się, że któryś z podzespołów wymaga dodatkowego serwisu lub wymiany – w takiej sytuacji ZAWSZE informujemy klienta telefonicznie o takiej sytuacji i klient podejmuje decyzję czy wymieniamy daną część czy nie. Jeżeli klient nie zdecyduje się  na wymianę takiej części naprawę wykonujemy zgodnie ze zleceniem a ewentualne uwagi dotyczące roweru lub któregoś z jego podzespołów umieszczamy na raporcie naprawy: np. „łysa tylna opona, widoczne pęknięcia rantu.” itp.

6. Odbiór roweru po naprawie:

O zakończeniu prac serwisowych informujemy Klienta telefonicznie. Klient odbierając rower z serwisu przed opłaceniem rachunku może wykonać jazdę próbną kontrolując działanie roweru oraz jego podzespołów. Zawsze przy wydaniu roweru omawiamy wykonane czynności serwisowe, mówimy o tym co w najbliższym czasie może wymagać wymiany oraz ewentualnie udzielamy wskazówek jak eksploatować / serwisować rower aby służył jak najlepiej – jeździł lekko i w miarę możliwości bez awaryjnie. Po wszystkim klient otrzymuje paragon fiskalny oraz raport naprawy wyszczególniający wszystkie wykonane czynności oraz ich ceny. Jest to ważny dokument, który należy przechowywać, ponieważ jest on podstawą gwarancji na części oraz wykonane prace.

7. Pierwsze kilometry po wizycie w serwisie:

Po dużych serwisach / kompleksowych naprawach lub wymianach dużej ilości podzespołów zawsze informujemy o możliwości dokonania bezpłatnej wizyty w serwisie po przejechaniu około 50 – 100 km w celu skontrolowania prawidłowego działa podzespołów, dokręcenia śrub itp.

Prawie zawsze po wymianie kompletnego sterowania przerzutek (linki + pancerze) po przejechaniu około 50 km potrzebna jest drobna korekcja ustawienia przerzutek (linki oraz pancerze dociągają się oraz układają w końcówkach) – regulację tą wykonujemy od bezpłatnie w miarę możliwości od ręki.

Zakres przeglądów, cennik usług